8 Kasım 2012 Perşembe

Prenses'in Uyku Halleri


Bütün günü uyuyarak geçiyiryor bu minik pötişko :) sabah 9'da vuruyor kafayı. Öğle yemeğinde "size rahat vermem" dercesine uyanıp, ordan oraya koşturuyor. Sonra mamasını yiyip tekrar vurup kafayı yatıyor. Akşam 6'ya kadar. Geceleri de deli gibi koşturur, ne bulsa oynar. Hiçbi şey bulamasa kuyruğuyla oynar :) 



Bu günlerde bi gazoz kapağı bulmuş nerden bulduysa, onu ezmiş ordan oraya sürüklüyor. Kapak yerde sürtünürken çıkardığı ses hoşuna gidiyor, saatlerce vakit geçiriyor kapağıyla :) Bunu bir de geceleri yapmak istiyor, komşularla aramızı açacak koymuş kafaya.


Baktım kenarda köşede uyuyor ona güzel minder hazırladım, süsledim ama hanımefendi yüzüne bile bakmadı, kendi uyuyacağı yeri kendi seçti. Seçtiği yere minder koydum o zama da oradan vazgeçti. Enteresan hayvan inatlaşıyor resmen benle ya.




Uyurken de enteresan şekillere giriyor yavrucuk ya :) En komik halleri de rüya görürken. Pötişkolarını oynatıyor sanki bi şey kazıyormuş gibi, bıyıkları zaten hiç yerinde durmuyor :D



Uyumaktan canı sıkılırsa eğer kalkıyor, gerinip esnedikten sonra öbür tarafına dönüp tekrar uyumaya devam ediyor :) 

Bazen de birden uyanıp yanıma geliyor, ardarda miyavlıyor sanki bi şeyler anlatıyor da beni anlamıyor musun der gibi bakıyor.





Laptop üzerinde uyumaya bayılıyor tabii. Sıcak yer olduğu için orayı tercih ettiğini düşünüp ona güzelce sıcak su torbasını hazırladım ama ilgilenmedi bile. 

Senin dediğini yapmak zorunda değilim, canım nasıl isterse öyle yaparım, sen de ancak beni izler fotoğraflarımı çekersin, diyor resmen bana.





 Oy ben seni yerim miniğimm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...