30 Ekim 2012 Salı

Cumhuriyetimiz kutlu olsun


29 Ekim Resepsiyonu için Alex De Souza davetliydi bu sene. Bir beşiktaşlı olsam da fotoğraf çektirmemek olmazdı tabii :) Gerçi sevgili eşim yaptı yine yapacağını ve herkesin içinde şu cümleyi kurdu: "Ben beşiktaşlıyım ve aslında seni hiç sevmezdim Alex, her maçta bize 1-2 gol atardın sen." Bunun üzerine Alex bol bol güldü neyse ki :)

Bu sefer İngilizce değil Portekizce muhabbet ettim birkaç davetliyle :) 

İstanbul'da ve Kapadokya'da çekimleri devam eden dizi Brezilya'nın en meşhur kanallarından birinde yayımlanıyor. Dizinin adı, Salve Jorge. Selam Aziz Jorge anlamına geliyor. Davetliler de çoğunlukla bununla ilgili sorular sordular. Artık Türkiye'ye karşı bir merak uyandı burada. Çok dizi izleyen bir millet oldukları için de dizilerde gördükleri şeyleri hayata taşırlarmış. Bu dizi de daha yayıma girmeden Türkiye'ye ziyarete gidenler olmuş.



Zafer Bayramı Resepsiyonunda Türkiye'nin Minas Gerais Eyaleti Fahri Konsolosu bana dolunayı gösterip "ne kadar güzel değil mi" demişti. Şansımıza bugün de dolunay vardı ve bu sefer ben onu bulup dolunayı gösterdim. Çok hoşuna gitti hem dolunay hem hatırlanmak :)




Uzun bir gece oldu, davetliler çok sevdiler sanırım yemeklerimizi ve resepsiyon gece 12'ye kadar devam etti. Biraz da parti tadında oldu, güzeldi.

Cumhuriyetimiz kutlu olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...