12 Kasım 2012 Pazartesi

Japon Yemeği mi? Kesinlikle!

Daha önce Japon yemeklerini denemiştim fakat şimdi anladım ki, ben daha önce Japon yemeği yememişim. Uluslararası Yardımlaşma Pazarı'ndaki Japon standından sushi satın aldık ve eşim de ben de bayıldık. Gerçekten güzel yapılmıştı. 

 Ve o hafta Brezilyalı arkadaşımızı da yanımıza alarak bir Japon lokantasının yolunu tuttuk. Hana adında bir restorandı. Açık büfeydi ve çeşit çeşit sushi vardı, sashimi, noodle ve daha adını bilmediğimiz dolu yemek. Hepsinden birer tane alıp denemeliyim dedim. Masaya oturduğumda tabağım ağzına kadar doluydu :) soslarla birlikte o kadar güzellerdi ki hepsini yediğime inanamadım! Sonra üçümüz de kalktık ve birer tabak daha aldık elimize. Belki 16 çeşit sushi yedik :) Sushiyi bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmezdim. Kızartmaları ve tavuklu yemekleri de bir o kadar güzeldi.




Büyük bir önyargıyla gitmeyi hiç düşünmediğiniz bir restoransa eğer Japon restoranı, bu önyargınızı aşıp kesinlikle gitmelisiniz derim. Ancak şöyle de bir konu var, bu işi layıkı ile yapan kaliteli restoranları tercih edin. Önceliğiniz fiyat listesi olursa bir daha Japon yemeği yemeyeceğinize bahse girerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...