16 Kasım 2012 Cuma

Kızkıza Alışveriş

Birkaç makyaj malzemesi satın alabileceğim güvenilir bir site sormuştum Brezilyalı arkadaşıma. O da benim gibi internetten değil de, gezerek alışveriş yapanlardan olunca "ben seni güzel bir mağazaya götürücem" dedi.

Saat 10'da buluştuk. Bu arada bu bahsettiğim Brezilyalı arkadaşı biz bir dil sitesinde Portekizce öğrenirken tanıdık. Muhabbet edince de bizim hemen arka apartmanda oturduğunu öğrendik ve buluşup tanışmaya karar verdik. Bu şehirde başıma gelen en güzel şeylerden biri diyebilirim bu insan için.

Herneyse, alışveriş merkezine geldikten sonra birkaç makyaj malzemesi satan mağaza gezdik. Tam istediğim gibi malzemeyi ilk girdiğimiz mağazada buldum ama o da içime sinmedi ve vazgeçtim. Tabii oralara gidip de eli boş dönmek olmaz :)


 Bu güzel çikolataları satın aldım, tüp çikolatalar da arkadaşım alıp hediye etti.

Arkadaşım bu alışveriş merkezinde bir mağazanın yöneticisi olarak çalışıyor. Beni de arkadaşlarıyla tanıştırdı orada biraz vakit geçirdik.

Öğleden önce dönmeyi planlıyordum ama zaman o kadar çabuk geçti ki. Çok yorulduk ama.



Arap Lokantasında yemek yedik ve bir cafede kahve içtik. İşte böyle köpüklü kahve yapmayı da öğrendim :))

Böyle harika bir gündü işte. Özellikle tek başınayken yabancılarla anlaşabilmek daha da mutlu ediyor insanı. Ya da dili yeni öğrenen biri için kesinlikle öyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...