31 Aralık 2012 Pazartesi

Yemek Yapıyoruz #5


Bu kolay waffle bütün bir ay boyunca her kahvaltıda eşlik etti bize. Kızarmış ekmek dilimi üzerine nutella, muz ve çilek. Hmmm...




Simit yapmaya çalıştım ama ancak nefis öldürecek derecede oldu. Sokak simidini özledim.



Karnıbahar kızartması çok güzeldi. Bu tadı gerçekten seviyorum. Yanında yoğurtla servis edilecek tabii.



 Havuçlu tarçınlı muffinlerim. Seviyorum bu keki, hafif bir tatlı bence.


Bu dereotlu kurabiyeler ilk gün çıtır çıtır ikinci gün biraz yumuşaktı. Ama iki halini de sevdim ben.

Bu ayın sonunda farkettiğim şey; yaptığım yemeklerin fotoğrafını çekmediğim oldu. İlk defa yaptığım yemeklerin çoğunu fotoğraflayamadım. Daha doğrusu unutmuşum. Bir daha ki sefere artık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...