20 Aralık 2012 Perşembe

Canım Babama



Buraya yazılanlar duyguların sadece harflere bürünmesi benim için. Bu yüzden anlatmak istediklerimi, kimbilir belki de sadece ben anlayacağım.

Benim babam her şeyden önce "çocuğum" dedi. Hiçbir zaman kıyamazdı gözyaşlarıma. Şimdi canım babacığımla aramızda 10.000 kilometre var.

"Baba, senin bu arabanı kullanamıyorum. Direksiyonu o kadar ağır ki arabayı park ederken resmen kol kası yapıyorum" dediğimde, "O araba; benim yatırımı çocuklarıma yaptığımın belgesi, değişmeyecek :)" derdi.

Ve değişmedi de.

Benim babam hep güçlüydü, tek bir kelimesiyle açardı tüm kapıları bize. Benim gözümde üstesinden gelemeyeceği şey yoktu, olmayacak da.

Hep gözlemledim çevreyi, 'Büyük Adam' kimdi? Birçok insanla tanıştım, çok farklı insanların masalarına oturdum. 'Büyük Adam' benim babamdı, ben bunu gördüm.

Ve arkasındaki başarılı kadın da, benim güzel annemdi. Onların yanı güven duygusunun var olduğu yerdi.

Benim canım babacığım; 20 Aralıkta gelmiş dünyaya. İyi ki gelmiş.

Doğum günün kutlu olsun babacığım!

2 yorum:

  1. çok güzel mervecim, seni kocaman öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim hocam, sizi burada görmek çok güzel :) saygı ve sevgilerimle...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...