15 Ağustos 2013 Perşembe

Ahşap Boyamaya Devam




Bu ikisini mayıs ayında yapmıştım. Daha fazla yapıp öyle yazarım bloğa diye düşünmüştüm ama o ay sadece 2 ahşap bitirebilmiş, devamında ise ağustos ayına kadar elimi sürememiştim. Eee hobi işleri zorla olmuyor işte, önce o heyecanın gelmesi lazım :)

Küçük tabloları yapmak bu işin en eğlenceli kısmıydı sanırım. Çıraklık dönemi için daha uygun ürünler bence. Kuytu köşe boyamak zorunda kalmayınca daha az hatayla bitirebiliyorsunuz işi.

Demlik şeklindeki ahşabı da boyadıktan sonra hamur kabartma tekniğiyle süslemek geldi aklıma. Sanırım becerebildim de :)

Aslında bu iş için bir kursa gitmeyi isterdim, hala da istiyorum sanırım. Ama kursun belli günlerinde gitmek gerekeceği için bu iş hobilikten çıkar, beni sıkar diye internetten araştırarark öğrenmeye çalışıyorum. Hiç de sıkıya gelemiyorum canım :)





Denediğim ilk tepsi buydu. Buna başlarken aklımda çok farklı şeyler vardı ama tasarımın düşünce ayağıyla uygulama ayağını birbirinden fazla ayırmış olacağım ki ortaya hiç de hayal etmediğim bir şey çıktı :) Bu da hoşuma gitti ama. Ne de olsa hepsi benim emeğim.





Bu desen çok hoşuma gitti. Kırtasiyeye tekrar gittiğimde bu peçeteden bulamadım ama. Yoksa elimde ne var ne yok bu desenle yapacaktım :)





Bu da son çalışmam. Giderek daha mı iyi oluyorum yoksa hala heyecan ve sabırsızlıkla kötüye mi gidiyorum inanın bilmiyorum. Renkleri biraraya getirip tasarlamak kadar işçilik de önemli malum. Hatta daha bile önemli diyebilirim. Biraz daha sabırla hareket edebilirsem belki çıraklık döneminden mezun olabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...