31 Mart 2014 Pazartesi

Yemek Yapıyoruz #20

Bu ay sağlıklı beslenmek adına daha önce bir beslenme uzmanı tarafından hazırlanmış olan diyet programını uyguladık. Daha doğrusu program eşimin "sağlıklı yaşam" adlı projesinin bir parçasıydı. Ben de elimden geldiğince eşlik edip manevi destek olmaya çalıştım ama namümkün. Beslenme programı protein ağırlıklı bir programdı ve ben etle aramın çok iyi olmadığını bir kez daha anlamış oldum. Ben %80 otçul bir insanmışım :)

Bu program sebebiyle mart ayındaki yemek yapma çalışmaları tekrara düştü, dolayısıyla fazla fotoğraf çekmedim.


Çikolatalı, muzlu tapioca benim kaçamağım oldu, etle aramın iyi olmadığını söylemiştim :)) Tapioca mandioca bitkisinin kökünden elde edilen bir tür nişasta. Brezilya'da tatlı ve tuzlu olarak tüketiliyor.


Bir yemek kaşığı zeytinyağıyla fırında kızartmış olduğum karnıbaharları sarımsaklı yoğurtla servis ettim.


Sabah kahvaltılarında yumurta şart ama ben ekmekle tüketerek bir kez daha kuralları çiğnedim :) Fırında peynirli yumurtalı ekmek.


1 yemek kaşığı zeytinyağıyla teflon tavada kızarttığım kabakları da yine sarımsaklı yoğurtla servis ettim.

1 yorum:

  1. oyyy oy ablasının güzeliii. Nasılsın, benim gibi sende lezzet aşığımısın?.. Rengim canım benim herşey çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık ve güzel yanaklarından öptüm senin..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...