3 Mart 2014 Pazartesi

Ahşap Boyamaya Devam #3


Mutfak için kağıt havlu askısı lazımdı. Ahşap boyama için alışveriş yaparken buna rastladım. Bir-iki fırça darbesiyle böyle bir şey oldu :)

Bu ahşapta vernik olarak "100 kat vernik" denilen bir ürün kullandım. Suya dayanıklı olduğu için bunu seçtim. Ama her zamanki gibi sabırsızlığımın kurbanı olup henüz kurumadan alıp kullanmaya başladım. Haliyle bazı yerlerinde kağıt havlu izleri kaldı. 24 saat nasıl bekleyeyim yahu :)


Bu da zaman dolsun diye yaptığım, herhangi bir işlevi olmayan kapı kolu askısı.


 Bu antre için, içine faturaları koyma amaçlı yapıldı.


Bunu da mutfakta kullanıyorum. İçine yemek tarifleri defterimi, ihtiyaç listesi için not defteri ve kalem koyuyorum. Böylece hem elimin altında oluyorlar, hem de zarar görmüyorlar :)


2 yorum:

  1. benim tatlı Rengim:) şu not defterlikten birde benim hanıma lazım:) yüz kere söylüyorum şu mutfağın not kağıt ve kalemlerini toplu bir yere koy diye ama dağınık işte dağınık..Canım benim hepsi harika ellerine sağlık, öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm :) Bu mutfak için yaptığım kutu gerçekten çok kullanışlı. Öpüyorum çok.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...