9 Ekim 2013 Çarşamba

Güzel İstanbul *Bol Fotoğraf

24 Eylül Perşembe günü başladı yolculuğumuz. Okyanusları, çölleri aştık geldik cennet vatana :) İstanbul'un uçaktan görünen gece manzarası neydi öyle ya! Ne yazık ki fotoğraflarını çekemedik.

Yol uzun sürse de çok yormadı. Ulvi bir amaca hizmet eden bir yolculuktu ne de olsa :) Ve nihayet ulaştık memleketimize, ailelerimize.

Yazının devamında bol fotoğraf yer almaktadır. Yanıma günlüğümü götürmedim nedenini bilmiyorum. Belki de tamamen özgür olmaktı istediğim. Telefonumu almadım yanıma. Tatilde çanta kullanmadım. Sevdiklerimin yanında özgür ve kayıtsız, bana özel, bir tatil oldu bu.


İlk gün kahvaltısı. Anne eli değmiş gibi :)


Şile'nin evimizden görünen manzarası.


Eminönü Yeni Camii



Canım kardeşim.


Ve benim canım eşim.



















Şile'de günbatımı.


Günbatımıyla gelen gökkuşağı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...