10 Temmuz 2013 Çarşamba

Ne Bulsam Yerim!


Şu sevimli yaratığın bu hallerine hiç aldanmayın! Ne bulsa yiyor yahu. Yemek yaparken mutfak halısının üzerine düşürdüğüm her ne varsa, soğan, havuç, maydanoz... hepsini silip süpürüyor. Ki normalde maması bittiği zaman ona özel hazırlayıp pişirdiğim balığı ya da eti yemiyor hanımefendi. Ama çöp olacak ne varsa indiriyor mideye.

Geçenlerde halıları fırçalarken çıkan tozları kaşla göz arasında aldı ağzına kaçtı. Tabi bu sefer affetmedim, kediyle kedi oldum, koştum peşinden. Neyse ki son anda önleyebildim yutmasını.



Ama bu tişörtümü yemesini önleyemedim :( Kapağı aralanmış bir dolap, çekmece görmesin, hemen içeri dalıp buluyor dişine göre bir şeyler. Bu tişörtüm de öyle gitti. Daha öncesinde de siyah şeritlerin kesiştiği noktadaki kurdelesini yemişti, yakayı da kemirip mideye indirince tam oldu.

Bu şekilde 2 çorap 1 hırka daha gitti. Neden her gördüğü kumaşı kemirip yutmaya çalıştığını araştırdım ama net bir bilgi elde edemedim. Sadece vitaminsizlikten dolayı böyle bir şey yapabileceğini söyleyenler olmuş.

Yine göründü veteriner yolları Prenses bacı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...