28 Eylül 2013 Cumartesi

Ahşap Boyamaya Devam #2

Türkiye'ye gitmeden, boyayabildiğim kadar ahşap boyadım. Bugüne kadar birçok boyama yaptım ama korkarım elimde bir tane bile yok :) Ama ben paylaşmayı çok seviyorum :)







Bu takı kutusunu terapideymiş edasıyla kahverengiye boyadım önce :) Sonra bir kat daha çekip sağlamlaştırayım istedim ama o da ne? Kahverenginin başka bir tonunu sürmüşüm ikinci defasında. Her fırça darbesi daha da kararttı kutuyu, etrafıyla uyumu bozuldu. Terapi odası bir anda yıkılıp yerini dehşet odasına bıraktı o an :p Evet, önce canım sıkıldı ama doğru kahverengi tonunu bulduktan sonra sabırla uğraşıp eski rengine çevirdim.

Ön tarafındaki deseni eşimle beraber yaptık. Çiçek desenli "stencil" şablonunu özenle yapıştırdık kutuya. Sonra eşimin maketlerini boyamak için kullandığı kompresörle boyayı püskürttük. Sanırım bu stencil tekniğinde fırça veya sünger de kullanılıyor ama ben beceremedim henüz.Fırçayla ve süngerle denedim ama şablonun altından boya sızdı ve şekli bozdu tamamen.

Kutunun kapağına da peçete dekupaj yaptım. Ve çok sevdiğim birine hediye edildi kendisi.



Bu takımı birbirinden ayırdım ne yazık ki :) Aslında amacım takım yapmak değildi, farklı zamanlarda boyadım bunları ama biraraya geldiklerinde güzel oldular. Bunlar da sevdiklerimize hediye edildiler Türkiye'de.



Ben bu kutulara aşık oldum :) Birisi İstanbul'daki diğeri de Ankara'daki canım annelerime hediye edildiler.






Bu takı kutusunu da ablacığım için yaptım. Hamurdan kalpler yapıp beyaza boyadım ve kutuya tutkalla yapıştırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...