24 Eylül 2012 Pazartesi

Yemek Yapıyoruz #2

Eylül ayında neler yapmışız bakalım :)



Cevizli kurabiye


Cevizli kurabiyeye başlarken amacım kavala kurabiyesi yapmaktı ama evdeki bademleri ne yaptıysam kıramadığım için cevizli kurabiyeye çevirdim işi :) o da güzel oldu neyse ki.


Ananas hoşafı


Pazarda kurutulmuş ananasları görünce hemen alıp denemeliyim dedim. Kuru haliyle bile yenebilirmiş gerçi, çok lezzetliydi. Hoşafı da güzel oldu.


Chuchu dolması

Chuchu tropikal bir meyve, tadı kabağa benziyor. İkiye bölüp ortasındaki çekirdekli kısmı çıkarıp enginar yaparmış gibi pişirdim, çok da hoşumuza gitti.


Çiçek açan salata

Pazarda Japonların standında hep görüyordum bu çiçekleri. Ne için kullanılıyor diye sorunca da salata için olduğunu öğrendim ve hemen alıp denedim. Tadları çok kötüydü, sanırım sadece görsellik olsun diye :)


Dordurmalı irmik helvası


 Bu helva kocacığımın ellerinden. İrmik helvası yapmak onun işidir :)


Kahveli muffin

Bi tarifte görmüştüm kahveli muffinleri ama bence çikolatalı muffinin yerini tutmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...