8 Mart 2015 Pazar

Uzun Zaman Oldu Yazmayalı


Taşınmak zor zanaat. Bir yerlerden gitmeyi hiçbir zaman sevmemişimdir. Nitekim Brezilya'dan ayrılırken de zorlandım. Bi kere havası güzeldi, hem de çok. Hoş, bulunduğum şehirden de memnunum; isteyerek geldik. Tanıdıkça daha da sevmeye başladım Erzurum'u. Gerçi ben yaşadığım yerleri hep sevmişimdir. Aslında bir Pollyanna değilim. Ama nefes almanın, alabilmenin, güneşi görebilmenin ve doğayı koklayabilmenin kıymetini biliyorum.
Velhasılıkelam, eve döndüm :)

Çok uzaklarda, okyanus ötesinde dost biriktirdim. Bu bana verilen en büyük hediye oldu. Dil, din, ırk ve rengin aslında sadece ego savaşı olduğunu da bir kez daha anladım bu dostlarımla birlikte.


Taşınmak, yeni bir şehre alışmak, yeni arkadaşlar edinmek elbette zaman aldı. Düzen kuruldu. Bu süre içerisinde yazmaktan kopmadım elbette. Yazmayı seviyorum çünkü. Ama birgün "çok sevdiğin bu işten para kazanacaksın" deseler inanmazdım doğrusu :) Yazmaya değil de blog'a ara vermemin başlıca sebebi budur.


Eskisi kadar sık yazar mıyım blog'a, bilmiyorum. Fırsat buldukça diyelim.
Sanal dostlarım, sizi özledim! :)

2 yorum:

  1. Hoşgeldiiin. Biz de seni özledik. Ne merak ettim bu hatun nerede, artık yazmayacak mı acaba diye. Neyse ki dönmüşsün.
    Taşınma işleri zor evet haklısın. Ama insan tazelenir de bir yandan. Yalnız sen biraz haşırt bir taşınma yaşamışsın. Brezilya' dan Erzurum'a. Ben olsaydım senin yerinde baya bir zorlanırdım Brezilya diyince bile bir hoş olan bir insan olarak :))
    Olsun yine gidersin bir yerlere, gezersin, tozarsın, buradan güzel fotoğraflar eşliğinde yazarsın bize de. Biz de nasipleniriz :))
    Sevgiler, öpücüklerrrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aradığım kelime tam da buydu; haşırt bir taşınma :)) Brezilya güzel yerdi, özlüyorum ama insanın ailesinden ve vatanından binlerce kilometre uzakta olması insanı yoruyor. Gezi planları var yakında :) bakalım hayat neler getirecek bizlere. Öpüyorum, sevgilerle...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...